Funko POP! Sonic the Hedgehog (Emerald)! A POP! eme jósága menőn csomagolva érkezik hozzád egy ablakos dobozban. Ha kicsomagolod, ha nem, akkor is tutin fog mutatni az íróasztalodon, vagy épp a szobád díszeként. Menő gamer ajándék!
- Figyelem! Apró tartozékok! Három éves kor alatt nem ajánlott!
A többi gamer jóságért erre klikkelj rá! 🙂
A PS-ről
A konzol Japánban 1994 december 4-én, Észak Amerikában 1995 szeptember 9-én, Európában 1995 szeptember 29-én jelent meg. Kezdetben a játékok fejlesztői túlnyomóan a Namco és a Sony voltak. Az első játékok között olyan nevek voltak mint a Tekken, a Battle Arena Toshinden, a Warhawk, az Air Combat, a Philosoma és a Ridge Racer. A Namco játékok nagy része a játéktermi programok direkt átirata volt. Ez is rengeteg rajongót vonzott a konzolhoz és nagyban hozzájárult a gép sikereihez.
A PlayStation erősségei között említhetjük a 3 dimenziós grafikát, a CD-ROM technológia által nyújtott hang és képminőséget. A Sony reklámkampányaiban szándékosan nem csak a gyerekeket, hanem az idősebb korosztályt is megszólította. A konzolozás ebben az időszakban kezdett kinőni a gyerekcipőből és tette hétköznapivá ezt a fajta szórakozást.
Jelenleg a Playstation a eledási magasan lekörözik az XBox-ét, de majd csak az idő tudja megmondani, melyik konzol lesz sikeresebb. Mi mendkettőt egyformán szeretjük. 🙂
Sonic
- Sonic története izgalmas és lendületes, ahogyan maga a karakter is. Sonic, a villámgyors kék sündisznó, 1991-ben jelent meg a Sega első Sonic the Hedgehog játékában, amit azért alkottak meg, hogy a cég saját ikonikus figurát hozzon létre a Nintendo Mario karakterével szemben. Sonic eredetileg Yuji Naka és Naoto Ohshima japán tervezők ötlete volt, akik egy olyan karaktert akartak megalkotni, aki gyors, merész és fiatalos.
- A játék hatalmas sikert aratott az egész világon. Sonic képességei, különösen a hihetetlen sebessége és forgószél-szerű ugrásai, azonnal felkeltették a játékosok érdeklődését, és az első rész 2D-s, platform típusú játékmenete nagy kihívást és örömöt jelentett. Az élénk, színes grafikájával és a jól megtervezett szintjeivel Sonic azonnal meghódította a játékosok szívét.
Sonic the Hedgehog 2
- A karakter és a játékfejlesztés történetében fontos mérföldkő volt a Sonic the Hedgehog 2, amelyet 1992-ben adtak ki, és bevezette a Spin Dash mozdulatot, amivel Sonic még gyorsabban tudott elindulni. A játékba bekerült Sonic első társa, Tails, a repülni képes róka is, aki új színt vitt a játékmenetbe és a történetbe.
Knuckles
- A Sonic franchise idővel számos platformon megjelent és további ikonikus szereplőket hozott be, mint például Knuckles a Sonic the Hedgehog 3-ban (1994). A játékot továbbfejlesztették a 3D-s megjelenéssel, amikor megjelent a Sonic Adventure a Sega Dreamcast konzoljára 1998-ban, ahol Sonic és barátai már háromdimenziós környezetben mozoghattak. Ez egy fontos technológiai mérföldkő volt, mivel új szintre emelte a játékélményt és vizuális megjelenést, megőrizve Sonic sebességét és lendületét.
Sonic the Hedgehog (2006)
- Az évek során Sonic játékai újabb és újabb stílusokat, történeteket és technológiai megoldásokat próbáltak ki. 2006-ban például egy realisztikusabb, modern megjelenést és sztorit próbáltak a Sonic the Hedgehog (2006) játékban, ám ez nem aratott osztatlan sikert. Ennek ellenére a karakter népszerűsége továbbra is megmaradt, és Sonic mára olyan, szinte ikonikus játéksorozatok és újabb animációs sorozatok szereplője, amelyek világszerte rajongókat gyűjtöttek.
Sonic Mania (2017)
- A Sonic Mania 2017-ben a régi klasszikus stílust hozta vissza, megújítva a retro játékélményt a mai közönség számára. Azóta a modern 3D-s játékok és a nosztalgikus 2D-s elemek egyaránt jelen vannak a franchise-ban. Sonic tehát egy folyamatosan megújuló karakter, aki a kezdeti lendületet a mai napig megtartotta, és generációkon átívelő hatást gyakorolt a videojátékok világára.
Értékelések
Még nincsenek értékelések.