Végtelen örömünkre szolgál, hogy bennünket tiszteltél meg azzal, hogy kedvenc geek vagy még geekebb cuccodat tőlünk rendelted meg!

Kérlek engedd meg, hogy röviden kiemeljük számodra, hogyan is fogsz hozzájutni az áhított jósághoz, a vele járó GeekPontokról már nem is beszélve! 😉

Mik azok a GeekPontok?

Ezek fantasztikusan Geek pontok! 😉 Oké, most komolyan… 🙂 A GeeKPont cégünk kedvezményrendszere, melyről bővebben ITT olvashatsz! 🙂

Hogyan jutok a megrendelt termékhez?

Futárszolgálat: kívánt terméket logisztikai partnereink a BOXY(DPD és MPL). A megrendelésed 1-2 napon belül igyekszünk feladni!

Ha nem érkezne meg hozzád a küldemény a megrendelést követő egy  héten belül, kérlek értesíts bennünket és utána nézünk a dolognak!!!

PostaPontok: Ha nem szeretnél a futárra várni, akkor kérd PostaPontra!

Kapok-e értesítést a kiszállításról?

Természetesen! Amint megrendelted a kívánt termékeket, azonnal kapsz egy visszaigazoló levelet! Ha összekészítettük a csomagodat, ismét megkeresünk elektronikus levélben, amely tartalmazza a csomagszámod és a futárszolgálat ügyfélszolgálat telefonszámát, ahol friss infókat kapsz a pakkoddal kapcsolatban.

Ha a kiszállítás időpontja nem megfelelő, szintén náluk tudod jelezni, hogy melyik napon kéred a küldeményedet!

A kiszállítás napjának reggelén, értesítést kapsz, amely tartalmazza a futár telefonszámát, a futárszolgálat Ügyfélszolgálat elérhetőségét! A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre a számodra. A levélben megadott linken keresztül kiszállítási rendelkezést tudsz rögzíteni, melyben kérheted a kiszállítást egy új időpontban vagy épp egy másik címre akár!

Mikor kapom meg a megrendelt csomagot?

Amennyiben délelőtt 12 óráig megkapjuk a rendelésed, akkor a csomagot akár már másnap (még Posta Ponton is!) kézhez veheted!

AZNAPI KISZÁLLÍTÁS (14-20 óra között)

A munkanapokon déli 11:55 óráig beérkező rendelésed még aznap, 14-20 óra között kerül kiszállításra a Boxy Sameday futárszolgálat által. A kiszállítás idejéről és a futár elérhetőségéről emailben és sms-ben is tájékoztatunk. Átvételkor lehetőséged van bankkártyával is fizetni.

A 11:55 óra után és munkaszüneti napokon leadott rendelések esetén a következő munkanapon történik a rendelések kiszállítása.

Aznapi kiszállítást az alábbi településeken vállalunk: Budapest összes kerülete, Budakalász, Budakeszi, Budaörs, Diósd, Dunaharaszti, Dunakeszi, Érd, Fót, Gyál, Gyömrő, Maglód, Pécel, Pomáz, Szigetszentmiklós, Törökbálint, Üllő, Vecsés.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

Jó hírünk van! Ha a megrendelt termékek értéke eléri, vagy meghaladja az összes kedvezmény jóváírása, levonása után 30.000 Forintot, a csomagodat Magyarország területén belül szállítási költség nélkül juttatjuk el hozzád! Összefoglalva a dolgot:

  • 0 – 29.999 Forintig a szállítás választott futár szolgálat alapján
  • 30.000 Forinttól a szállítás: Ingyenes!
  • Amennyiben aznapi szállítást szeretnél kérni, ez a szállítási forma minden esetben fizetős szolgáltatás.

Ha megrendelésed nem éri el az ingyenes szállítás értékét, akkor szerződéses partnereink az alábbi árakon szállítanak hozzád:

Futárszolgálat :  1590,-

Csomagpont/Postapont: 1290,-

Foxpost: 1290,-

Aznapi kiszállítás: 1990,-

Személyesen venném át!

Sajnos erre nincs lehetőség.

Fizethetek utánvéttel?

Természetesen! Azonban az utánvétes készpénzes fizetésnek további költsége van ami a rendeléshez adódik. Ennek összege bruttó 400,- Forint.

Fizethetek bankkártyával?

Igen, a weboldalon! Köszönjük! 🙂 A CIB Bank biztosítja ez a lehetőséget számodra! Utánvétel esetén azonban csak az MPL futárszolgálatnál. A GLS-nél csak készpénzes fizetésre van lehetőség.

További tájékoztatást a Kártyás fizetésről erre találsz: CIB Fizetési tájékoztató

Netes rendelésnél is kapok számlát?

Természetesen! Nem csak az e-mail címedre, hanem minden megrendeléshez mellékeljük a számlát, amit a hozzád érkező csomagodban találsz!

Regisztráció

Vásárlás során lesz lehetőséged regisztrálni, de nem feltétele, hogy az áhított termékhez juss. Viszont ha megteszed, visszamenőleg láthatod a vásárlásaidat és a geekpontokat is így tudod gyűjteni!

Ti hétvégén is dolgoztok?

Mi állandóan! 🙂 Azonban a kiszállítás csak hétfőtől – péntekig üzemel. Így a pénteken (még időben 09:00 előtt) megrendelt csomagodat, leghamarabb hétfőn szállítja ki hozzád a futár!

Hogy tudom a bazárt utánrendelni, ami épp nincs készleten vagy nem látom az áruházban?

Dobj nekünk egy e-mailt az adott termékről és amint tudunk válaszolunk a beszerzési és szállítási lehetőségekről!

Hogy tudom a Drágaszágokat’ előrendelni vagy épp utánrendelni tőletek?

Egészen pontosan ezen a linken tudod elindítani a folyamatot: https://geekhub.hu/bolt/elorendeles/

Amint ez kifizetésre került, kérlek a számla képével együtt, írd meg, hogy mely termékre van szükséged és elindítjuk a folyamatot! A rendelhető termékeinket erre találod: https://geekhub.hu/termekkategoria/rendelheto/

e-amil cím: bolt (kukac) geekhub (pont) hu

A befizetett összeg  a termék vételárából levonásra kerül!

Ha előrendelésed visszamondod, az előrendelésre befizetett összeget nem áll módunkban visszafizetni!

Ha a rendelhető termékek között nincs amit szeretnél, keress bennünket és segítünk! 🙂

Mi van akkor ha utánvéttel megrendeltem, de nem vettem át vagy nem voltam épp a megadott címen amin a futár keresett, de nagyon kéne az anyag és megrendelem tőletek még egyszer?

Ha visszajön tőled a csomag de újra megrendeled, sajnos a következő rendelését csak bankkártyás fizetéssel tudjuk eljuttatni hozzád! 🙁

Mi történik ha a termék a szállítás során megsérül?

Kérjük fotózd körbe a külső és belső csomagolást abban az állapotban, ahogy érkezett. A felvételeket a kár pontos leírásával együtt küld el nekünk, hogy továbbítani tudjuk a szállító cég felé. A futárszolgálat által okozott kárt, a futárszolgálat fogja megtéríteni, ezért van szükségünk a kért dokumentumokra és a történtek pontos leírására. A problémád jelezd a kézbesítő futárnak is, vegyetek fel a sérülésről jegyzőkönyvet!

Na már, hogy fotózgassak, meg jegyzőkönyvet vetessek fel!

Sajnos ezek nélkül egyetlen futárszolgálat sem téríti meg az általuk okozott kárt! 🙁

Viccelsz!

Nem, sajnos nem viccelek! Nézd csak, itt egy szabvány levél egyiküktől.

Itt épp egy 20k értékű gyűjtői kelyhet zúztak le. A káreseményt a kézbesítést követő napon jelentettük az ügyfélszolgálatuknak fullra dokumentálva. A megrendelő azonban a sérült csomag ellenére sem vetetett fel jegyzőkönyvet a futárral:

Nagyon sajnáljuk, hogy az Ön által feladott  csomag tartalma megsérült.

A bejelentése és a kézbesítés között eltelt idő alapján, jogvesztés miatt kártérítési kötelezettségünk nem áll fenn.

Tájékoztatjuk, hogy a sérüléssel kapcsolatos kárigényt, amennyiben az külsőleg észlelhető, kézbesítéskor, visszakézbesítéskor a kézbesítési okiraton vagy az aláírást rögzítő egyéb technikai eszközön az átvevő személynek azonnal jeleznie kell. Ennek az elmulasztása jogvesztéssel jár. (Postai Szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei 9.1.6. pont 9) bekezdés)

A küldemény postai kezelése során sérülésre utaló jelet, illetve a külső burkolati rongálódást nem észleltünk, így azt kifogás nélküli átvétel mellett kézbesítettük a csomagot a címzett személy részére.

Előírásaink szerint, amennyiben kollégáink a kezelés közben bármilyen rendellenességet tapasztalnak, erről jegyzőkönyvet vesznek fel és annak kíséretében történik a csomag tovább irányítása és átadása. Ilyen dokumentum egyik érintett szervezeti egységünknél sem készült.

Bízunk benne, hogy bár panasza megalapozatlan, Ön elfogadja válaszunkat. Amennyiben tájékoztatásunkkal elégedetlen, álláspontját alátámasztó bizonyítékaival jogorvoslati eljárást kezdeményezhet.”

Szóval nagyon szépen kérünk benneteket, hogy a legkisebb külső sérülés esetén is vetessetek fel jegyzőkönyvet a futárral!

Gyüjtői csomagolás esetén is, mert sajnos (még) nem az Arasaka kompozit péncél konténereiben történik a kézbesítés.

Mi történik, ha előre utaltam/kártyával fizettem és nem vettem át a küldeményt, az visszakerült hozzátok?

Ebben az esetben újra tudjuk küldeni a számodra ha kéred, az általad választott szállítási móddal. A visszaszállítás költségét azonban sajnos hozzá kell, hogy adjuk az ismételt kiszállítás díjához. Ezt a költséget is bankkártyával, vagy előreutalással tudod csak kiegyenlíteni.

Cserélni szeretném vagy visszaküldeni a terméket, mi a teendőm? 

Csere

Kérlek e-mail címünkön jelezd a visszaküldés szándékát. Készíts fényképeket a termékekről a visszaküldés előtt, valamint a csomagról is amiben feladod. Mi a csereterméket feladjuk neked futárszolgálattal, Te pedig átadod a futárnak a cserélni kívánt terméket. Ilyen egyszerű. 😉

Visszaküldés

Kérlek e-mail címünkön jelezd a visszaküldés szándékát. Készíts fényképeket a termékekről a visszaküldés előtt, valamint a csomagról is amiben feladod.  Címnek kérjük add meg:

Geekhub – Boxy Fulfillment Raktár, 2225 Üllő, hrsz 3621/1

Amennyiben a termék visszaérkezik és sértetlen, az általad megadott számlaszámra visszautaljuk a termékek értékét. Amennyiben minőségi kifogás miatt szeretnéd a terméket visszaküldeni, az eljárás hasonló, de a fényképeket és a panaszt a gyártó/nagykereskedő visszaigazolja.

Ha szeretnéd, futárt is küldhetünk hozzád a termékért, termékekért!

Ha te adod fel számunkra a csomagot, kérlek futárszolgálattal tedd telephelyünk címére. Más úton nem áll módunkban a visszaküldött terméket átvenni!

A termék visszaküldésének költsége a Megrendelőt terheli, az az ha Te adod fel visszautaljuk a vásárlásod értékét, ha mi küldünk érte futárt a futárköltség levonásra kerül a visszautalt összegből.