A Disney Plus erős címe, amely november 12-vel debütált a tengerentúlon (és pár percre rá hazánkban is a Nemzeti Videotéka jóvoltából) úgy tűnik véglegesen lelöki trónjáról a Netflix üdvöskéjét a Stranger Things-et. (pedig az is bitang jó anyag)
A Stranger Things 21 hétig vert le mindenkit maga körül a Parrot Analytics toplistáján. A Mandalorian mögött azonban már a kanyarban sincs.
Nem csak azt vizsgálták, hogy mennyien fizettek elő a szolgáltatásra és nézték meg az egyes részeket, hanem azt is, hogy mekkora hatással van a nézőkre, a közvéleményre, magára a Popkultúrra ezen szeletére. És A Mandalorian, most mindenhol tarol.
A „The Mandalorian” kifejezésre, egy hét alatt, több mint 100 millióan kerestek rá, mint ugyan ebben az időszakban a Stranger Things „csupán” 81 millió keresőt vonzott.
A Mandalorian olyan címeket utasított maga mögé, mint „The Umbrella Academy” és a „When They See Us”.
Meggyőző adat, ami nagy valószínűséggel meg is felel a valóságnak, hogy a Disney szerint 10 millió regisztrált ügyfele volt csatornájuknak, mindössze egy nappal az indulás után.
A Rotten Tomatoes értékelésén is 90%-on áll, így az első három rész kilövése után, a kábel és internetközi térbe.
Jó lett. Ennyi.