Lee Child Killing Floor című regénye alapján a Reacher tévésorozat soundtrackje valószínűleg mindig is erősen blues-orientált volt – itt van az első évad minden dala. Míg maga a Killing Floor cselekménye egy régi blueszenész történetéhez kötődik, Lee Child és hosszú távú főhőse, Jack Reacher is előszeretettel használja a műfajt. Lee Child 2018-ban a Naked Blue zenekarral együttműködve egy Jack Reacher által inspirált albumot adott ki Just The Clothes On My Back címmel.
A Reacher sorozatban Jack Reacher (Alan Ritchson) a Georgia állambeli Margrave fiktív városába érkezik. Azt állítja, hogy szeszélyből utazott oda, miután eszébe jutott, hogy a bátyja mesélt neki egy pletykát, miszerint a híres blueszenész, Blind Blake ott halt meg. Azonban hamarosan letartóztatják egy gyilkosságért, amely a városba érkezése előtti éjszakán történt, és bár sikerül tisztáznia a nevét, személyes bosszúhadjáratba kezd, hogy felkutassa a valódi gyilkosokat.
A zene fontos szerepet játszik a történetben. Reacher vadászata Blind Blake után következetes háttérként szolgál a nagyobb egészhez. A Reacherben használt zene azonban a főszereplők felépítése szempontjából is fontos, a finom zenei döntésektől kezdve a Reacher és Finlay (Malcolm Goodwin) közötti vitákig, amelyek a blues vagy a .38 Special klasszikus rock stílusban szólnak. Íme a Reacher soundtrackjének minden dala és az, hogy mikor szerepel a sorozatban. Egy jó kávé és jöhet a blues! #baby
Reacher Első Epizód, “Welcome To Margrave”
„Smokestack Lightnin'” – Howlin’ Wolf: Az évad alaphangját megadó dal, amely az intro után szól, amikor Reacher leszáll a buszról, a szám egy 1956-os bluesdal, amely régebbi zenéken alapul, és azóta számos előadó vette fel. A dal akkor is szól, amikor Jack Reachert letartóztatják a vacsoránál.
„Line Em Up” – Lowpass Lushes (feat. 1STCLSS): Az első dallal erős ellentétben, miután Reacher elvette egy rab napszemüvegét a börtönben, a Lowpass Lushes „Line Em Up” című száma szól, amikor Reacher és Paul Hubble (Marc Bendavid) belép a börtön udvarára.
„Get It While You Can” – Howard Tate: Miután a börtönverekedés után Reacher a megfelelő helyre kerül, és lefekszik pihenni, Howard Tate 1967-es „Get It While You Can” című száma kezd el szólni, és tovább szól, miközben a jelenet átmegy Oscar Finlay (Malcolm Goodwin) játékába, aki a jegygyűrűjével játszik, és hangüzenetet hagy a felesége telefonján.
„Let Me Do My Thing” – Jordan Max: Amikor Reacher felébred a börtönben, Hubble egy Beatles-dalt keres a rádióban, és Jordan Max „Let Me Do My Thing” című száma szól.
„Shake ‘Em On Down” – Mississippi Fred McDowell: Fred McDowell 1969-es „Shake ‘Em On Down” című dalának Mississippi Fred McDowell által előadott változata szól. A dal Bukka White 1937-es eredeti verziójának változata. A dal Mosley (Willie C. Carpenter) „Town Square Cut And Shave” című lemezéről szól, és Reacher és Mosley között vita tárgya, ami magáról Blind Blake-ről szóló beszélgetéshez vezet.
„Can’t You Hear Me Knocking” – The Rolling Stones: A Reacher 1. epizódjának zárózenéje a The Rolling Stones „Can’t You Hear Me Knocking” című dala az 1971-es Sticky Fingers című albumukról.
Reacher Második Epizód, “First Dance”
„Police Dog Blues” – Cephas & Wiggins: Fitzgerald) és Reacher egy alabamai bárba hajtanak, a rádióban Blind Blake egyik dalának, a „Police Dog Blues”-nak a feldolgozása szól, amelyet a Cephas & Wiggins vett fel 1989-ben.
„Midnight Train” – Naked Blue: Reacher és Roscoe a bárban, a háttérben a Naked Blue „Midnight Train” című dala szól a Just The Clothes On My Back című albumról.
„Crazy” – Patsy Cline: sörözés alatt Patsy Cline 1967-es „Crazy” dalára vált a zene, és Roscoe ragaszkodik hozzá, hogy táncoljanak.
„Call The Cavalry” – The Shys: A Reacher 1. évad 2. epizódjának zárózenéje a The Shys 2006-os „Call The Cavalry” című dala.
Reacher Harmadik Epizód, “Spoonful”
„PTP” – Black Joe Lewis & The Honeybears: Amikor Reacher, Roscoe és Finlay (az iZombie-s Malcolm Goodwin) találkoznak, hogy Jolene’s Chicken Shackben toljanak némi üzemanyagot az arcba, a háttérben a Black Joe Lewis & The Honeybears „PTP” című száma szól.
„Lowdown” – Boz Scaggs: Finlay részt vesz az Axis Financial atlantai csapatépítésén, a buli hátterében Boz Scaggs „Lowdown” című dala szól.
„Good Time Gone” – Jade Jackson: Amikor Reacher visszatér a Blue Cat bárba, hogy információkat gyűjtsön Spivey-ről (Patrick Garrow), Jade Jackson „Good Time Gone” című száma szól a zenegépen.
„Spoonful” – Howlin’ Wolf: Amikor Reacher elhagyja a Blue Cat-et, és rájön, hogy követik, egy másik Howlin’ Wolf dal szól. A „Spoonful”-t először Howlin’ Wolf vette fel 1960-ban, de eredetileg Willie Dixon írta.
„Red Telephone” – Richard Rose: A Reacher 3. epizódjának főcímzenéje a „Red Telephone” Richard Rose-tól.
Reacher Negyedik Epizód, “In A Tree”
„Let Me Down Easy” – Gloria Hardiman és Steve Freund: Amikor Reacher zuhanyozni megy a szállodában, és Roscoe csatlakozik hozzá, a „Let Me Down Easy” című dal szól.
„Mama Got Worried” – Corey Harris: Reacher és Roscoe ott hagyja Pickardot a közös tali után és egy motel felé tartanak, ahol Joe Reacher jegyzeteit keresik, miközben Corey Harris 1997-es „Mama Got Worried” című dala szól.
„Caught Up In You”- 38 Special: Finlay a csoportot az atlantai Five Points állomásra viszi, a kocsiban a .38 Special „Caught Up On You” című száma szól.
Reacher Ötödik Epizód, “No Apologies”
Nathan Bartell „Top Going Down, Bottom Going Up” című száma szól a háttérben, amikor Reacher (Alan Ritchson a Titánoktól), Finlay és Roscoe Mosley pincéjében Gray lemezeit nézi át.
„City Of Angels” – The Smokin’ Kills: Amikor Reacher és Neagley (Maria Sten) beszélgetnek a „vidám” horgásszal,
„City Of Angels” a The Smokin’ Kills szól torzan a háttérben.
„Late At Night” – Joy Room: A Reacher 5. epizódjának stáblistáját aláfestő dala a Joy Room „Late At Night”.
Reacher Hatodik Epizód, “Papier”
T-Bone Walker „Goin’ To Chicago Blues” című dala szól a rádióban, de gyorsan megszakad, amikor Finlay panaszkodik, hogy „nem bír ki még egy blues-dalt”.
„Carry On Wayward Son” – Kansas: Finlay kotorászik a kesztyűtartóban, és betesz egy CD-t, amelyen a Kansas „Carry On Wayward Son” című száma szól, a Left Overture című albumuk első trackje.
„Spirit In The Sky” – Norman Greenbaum: Amikor Reacher megfojtja az őt üldöző bérgyilkost, Norman Greenbaum 1969-es „Spirit In The Sky” című dala szólal meg, és a stáblista végéig szól.
Reacher Hetedik Epizód, “Reacher Said Nothing”
„Ain’t It A Sin” – Charles Bradley (feat. The Bullets): Charles Bradley 2013-as „Ain’t It A Sin” című dala szól, miközben Reacher vadászfelszerelést vásárol, mielőtt elindulna a Hubble-ház megfigyelésére.
„Bad Ju Ju Ju” – The Owsley Brothers: A Reacher 1. évad 7. epizódjának zárójelenetének dala a „Bad Ju Ju” a The Owsley Brothers-től.
Reacher Nyolcadik Epizód, “Pie”
„If You Will” – Craig Erickson: Amikor Picard túszul ejti Reachert, és a vendéglőben esznek, a háttérben Craig Erickson „If You Will” című száma szól.
„Down On The Ground” – Chris Cain: Amikor Reacher az epizód vége felé belép ugyanabba a vendéglőbe, hogy találkozzon Finlay-vel, Chris Cain „Down On The Ground” című felvétele szól, és folytatódik Lee Child cameóján keresztül.
„Good Woman” – DL Rossi: Ahogy Finlay és Reacher búcsúzni kezd, a háttérben DL Rossi „Good Woman” című zenéje szól.
„Police Dog Blues” – Blind Blake: Reacher újra elindul az úton, és Blind Blake eredeti felvétele, a „Police Dog Blues” kezd el szólni, és a Reacher 1. évadának végén a stáblista végéig szól.
forrás: sr