🎄👾👾🎄TISZTELT SZUPERHŐSÖK ÉS VARÁZSLÓK!🎄👾👾🎄

NAGYON BOLDOG ÜNNEPEKET KÍVÁNUNK NEKTEK 2021- BEN IS! Geekhub Karácsony

📦Goblinjaink miután minden csomagot feladtak, a jól megérdemelt pihenőjükre térnek! ⚡️December 23 12:00 és Január 2 közti megrendeléseket csak január 3 -al tudjuk legközelebb feladni. 🎄Varázslatos Ünnepeket kíván a GeekHub goblin csapata!🎄 A GeekHub 2021 karácsonyi menetrendje a következő:
  • 📦 Telefonon nagyon korlátozottan vagyunk elérhetőek, kérlek írj levelet a contact (kukac) geekhub.hu-ra vagy a facebook oldalunkon üzenj. Igyekszünk minél hamarabb válaszolni!
  • 📦 Postapont – automaták: A leterheltségük miatt ebben az időszakban nem választhatóak!
  • 📦Amennyiben karácsonyra szeretnéd az ajándékot átadni/átvenni a rendelésed add le:
    • 2021.12.20 éjfélig ha MPL-lel kéred! (MPL esetén sajnos előfordulnak csúszások, biztosra GLS-sel mehetsz!)
    • 2021.12.21 éjfélig ha GLS-sel kéred!
    • 2021.12.23 16:00-ig, ha raktárunkba személyesen befáradsz érte!
  • 📦A nagyszámú megtisztelő megrendelés miatt, nem mindig tudjuk azonnal a csomagokat feladni. Ezért szíves elnézéseteket kérjük!
  • 📦A GLS/MPL terheltségéből adódó csúszásokért nem tudunk felelősséget vállalni!
Mi történik ha a termék a szállítás során megsérül? Kérjük fotózd körbe a külső és belső csomagolást abban az állapotban, ahogy érkezett. A felvételeket a kár pontos leírásával együtt küld el nekünk, hogy továbbítani tudjuk a szállító cég felé. A futárszolgálat által okozott kárt, a futárszolgálat fogja megtéríteni, ezért van szükségünk a kért dokumentumokra és a történtek pontos leírására. A problémád jelezd a kézbesítő futárnak is, vegyetek fel a sérülésről jegyzőkönyvet!

Boldogságot kívánnak, A GeekHub kiváló goblinjai!